ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

استقلال با فکری به انتهای خط رسید؟| بی‌فکری‌های فکری!

  • کد خبر: ۵۸۷۴۷
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
استقلال با فکری به انتهای خط رسید؟| بی‌فکری‌های فکری!
رفتار عجیب سرمربی استقلال، حاشیه‌های این تیم را پررنگ‌تر کرده است و به نظر می رسد حواشی وقت و بی وقت در استقلال باعث شده بازیکنان هم تمرکز لازم را نداشته باشند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ سرمربی جوان آبی‌پوشان بعد از شکست این تیم مقابل سپاهان رفتار‌های عجیب و درخورتوجهی از خودش نشان داد؛ رفتار‌هایی که هنوز علت مشخصی ندارد. البته اشتباهات فردی محمود فکری تا جایی پیش رفته است که حالا زمزمه‌هایی از برکناری این مربی و حضور علی‌منصور در باشگاه شنیده می‌شود! روز گذشته جلسه هیئت‌مدیره استقلال با شرایط ویژه‌ای به‌صورت آنلاین برگزار شد؛ جلسه‌ای که هیچ خروجی خاصی از آن به بیرون درز نکرد.

تاکتیک‌های بی‌برنامه فکری

در جریان هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، ۲ تیم سپاهان و استقلال در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به‌مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با پیروزی ۲‌بر ۰ زردپوشان اصفهانی و شاگردان محرم نویدکیا به پایان رسید. این شکست برای استقلال سنگین بود و باعث شد قهرمانی نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر را از دست بدهد تا رقابت اصلی قهرمانی نیم‌فصل بین پرسپولیس و سپاهان بماند.
 
در‌این‌بین برخی کارشناسان محمود فکری را متهم اصلی شکست استقلال برابر سپاهان می‌دانند و سرمربی استقلال نیز در این مدت، رفتار‌هایی از خودش نشان داده که مشخص است در تیم وضعیت خیلی خوشایندی وجود ندارد. برای ثبت این باخت بر‌حق، آشفتگی، سراسیمگی و بی‌برنامگی استقلال کاملا عیان بود. در میدان مسابقه آنچه بیشتر به چشم می‌آمد، یک چیدمان و تعریف بسیار ساده از (۲-۵-۳) در حد محلات بدون کوچک‌ترین شرح وظیفه دیکته‌شده، تمرکز و حتی رعایت اولیه اصول پوشش و جای‌گیری بود. بازبینی گل اول بازی، نشان بارز و آشکاری از توجیه‌نبودن ۳ مدافع میانی داشت.
 
اگر قرار به بازی با پوشش از یزدانی و یارگیری از غلامی و دانشگر در عمق بود، پس یزدانی چرا جلوتر از ۲ مدافع یارگیرش جای‌گیری کرده بود و اگر قرار به بازی با آرایش خطی بود که بازهم استقرار مدافعان میانی استقلال جای سؤال داشت. به‌همین‌منوال بازبینی گل دوم بازی هم نشان آشکاری از ناهماهنگی میان ۳ هافبک مرکزی استقلال داشت؛ جایی که اصلا بازی مهدی‌پور و اسماعیلی و رضاوند به هم نمی‌خورد. حکایت خط حمله فاصله‌دار و سردرگم استقلال هم که در‌این‌میان کاملا آشکار بود. انسجام‌نداشتن و سردرگمی و دروازه‌بان خوبی به نام مظاهری که در آتش این بی‌برنامگی می‌سوزد!

قهر فکری در نشست خبری

فکری در نشست پس از بازی گفت بازیکنانش گل‌های بچگانه‌ای دریافت کردند و نتوانستند مقابل سپاهان تمرکز کافی داشته باشند. او همچنین مدعی شد: دلایل اینکه بازیکنانمان تمرکز ندارند را می‌دانیم و نداشتن تمرکز باعث شد تا گل‌هایی بخوریم که بچگانه بود و کار برای ما سخت شد. در این بازی و در نیمه اول و دوم می‌توانستیم به گل برسیم و با امتیاز یا برد از زمین خارج شویم؛ ولی اشتباهات بچگانه داشتیم و متأسفانه ۳ امتیاز مهم را از دست دادیم.
 
سرمربی استقلال در ادامه نشست خبری، تاب پاسخ به سؤال‌های فنی از تیمش را نیاورد و مدعی شد سؤال‌هایی که رنگ‌و‌بوی انتقاد از عملکرد فنی تیم دارد، برای زمان‌هایی است که تیم شکست می‌خورد و در مواقعی که استقلال پیروز میدان است، این سؤال‌ها پرسیده نمی‌شود و به‌همین‌دلیل نشست خبری را ترک کرد.

کار آماتورگونه فکری در اینستاگرام

محمود فکری در این مدت شرایط خیلی خوبی را در استقلال تجربه نکرده و فشار‌های سنگینی را تحمل می‌کند. بعضی از کارشناسان و پیشکسوتان معتقدند که باید در کنار سرمربی استقلال افراد باکارنامه‌ای وجود داشته باشند؛ اما محمود فکری به کادر فنی خود اعتماد زیادی دارد و با آن‌ها فعلا ادامه می‌دهد. مسئله بعدی که باعث تعجب خیلی‌ها شده است، آنفالو‌کردن اینستاگرام صفحه باشگاه و بازیکنان استقلال توسط محمود فکری است.
 
دلیل این موضوع هنوز مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد سرمربی استقلال از شرایط تیمی رضایت ندارد و فعلا قصد دارد درباره این مسائل هم واکنش خاصی نداشته باشد. استقلال در هفته‌های اخیر بعد از بازی دچار حاشیه شده است و به‌نظر می‌رسد برای ایجاد حاشیه برد و باخت تیم فرقی ندارد. با توجه به این مسائل، باید دید بزرگان تیم آبی‌پوش پایتخت چگونه بر این حاشیه‌ها غلبه می‌کنند.

جلسه مرموز

هنوز کاروان استقلال از فرودگاه اصفهان خارج نشده بود که چند عضو هیئت‌مدیره استقلال با محمود فکری تماس گرفتند و حمایت خود از سرمربی آبی‌ها را اعلام کردند. با‌این‌حال این اخبار صحت ندارد، چرا‌که یکی‌دو عضو هیئت‌مدیره استقلال بعد از بازی با سپاهان با محمود فکری تماس گرفتند که موبایل او خاموش بود و از طریق یکی از همراهان استقلال توانستند دقایقی با او صحبت کنند.
 
آن‌ها به سرمربی استقلال اعلام کردند هیچ برنامه‌ای برای تغییر سرمربی ندارند و از فکری خواستند در ۳ بازی باقی‌مانده تا تعطیلی لیگ با قدرت به کارش ادامه دهد و تمام تمرکزش را روی موفقیت تیم بگذارد. بعد از این اتفاق‌ها حالا شنیده می‌شود هیئت‌مدیره استقلال تصمیم خود را تغییر داده و ممکن است بخواهد با یک شوک وضعیت تیم را بهتر کند که هنوز مشخص نیست این شوک جریمه مالی خواهد بود یا اینکه تغییراتی در کادر فنی ایجاد خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->